Time flies when....... - Reisverslag uit Wilderness, Zuid-Afrika van Linda Heskes - WaarBenJij.nu Time flies when....... - Reisverslag uit Wilderness, Zuid-Afrika van Linda Heskes - WaarBenJij.nu

Time flies when.......

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

20 Augustus 2011 | Zuid-Afrika, Wilderness

Wat gaat de tijd toch snel, vergeet mijn blog een beetje. Volgende week 4 examens. Verstandig als ik ben, ben ik op tijd begonnen met het herhalen van anatomie dus geen stress hier. Donderdag examen Anatomy en theorie Technique, vrijdag praktijk Technique en Clientmanagement.

Daarna hebben we 3 weken stageperiode. We hebben allemaal 5 clienten moeten regelen en die komen dan naar de Academy voor 3x een release. Als er nog lege plekken in het rooster staan kunnen we nog meer clienten laten komen. Ongelofelijk hoe de Zuid-Afrikaners zijn, je legt uit wat je doet, je vraagt of ze client willen zijn en dan zeggen ze gewoon ja. Ik heb er reuze zin in, met dat studeren met ik nu wel klaar.

Het weer wordt langzaam beter. In die zin dat het nu ’s avonds tot kwart over 6 licht is en het ook niet meteen zo koud is zodra het donker is. Deze week zelfs een keer in de tuin gebraaid.

Het zal jullie niet verbazen dat ik met Pascalle de graduation-party ga regelen, dus we gaan zorgen voor een leuk afscheid. Dat schiet nu toch echt wel op….. joepie / slik.

Wat doe ik verder allemaal? Net naar de Sedgefieldmarket geweest, dat is toch ook altijd heel sfeervol, zie foto’s. Boeren uit de omgeving bieden hun producten aan en iedereen zit te ontbijten op omgezaagde boomstammen, helemaal leuk. Vorig weekend een wild weekend gehad in Jeffrey’s Bay vanwege de verjaardag van Margareth. Ik zou graag wat foto’s willen laten zien maar heb moeten beloven…. What happens in Jeffrey’s, stays in Jeffrey’s.

Intussen ga ik ook 4x in de week naar de gym. Ik vind het vreselijk maar anders pas ik straks mijn rijbroeken niet meer en kan Don me niet meer dragen.
En ook ontdek je hier steeds meer hele mooie plekjes en strandjes en moet ik dus nog veel leuke dingen gaan doen hier. Ik heb nog steeds geen walvisfoto’s maar geloof me….. soms 6 tegelijk hier voor de deur, de baby die uit het water springt, echt fantastisch!

Big hug
Linda

  • 20 Augustus 2011 - 20:05

    Caro:

    Oh Lin, wat is het toch een prachtige ervaring. Zet hem op met je examens, een 7 is ook goed hoor haahahaha Sterkte! En nog veel plezier met al die nog mooie plekjes ontdekken. Wij tellen hier intussen de dagen af dat je er weer bent :-) Doei!
    Cx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Wilderness

Linda

Volg mijn belevenissen tijdens mijn verblijf van 5 maanden aan de Body Stress Release Acedemy in Rondevlei, Zuid-Afrika.

Actief sinds 17 Mei 2011
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 19703

Voorgaande reizen:

27 April 2011 - 26 September 2011

Linda in (de) Wilderness

Landen bezocht: