YES!!!! - Reisverslag uit Wilderness, Zuid-Afrika van Linda Heskes - WaarBenJij.nu YES!!!! - Reisverslag uit Wilderness, Zuid-Afrika van Linda Heskes - WaarBenJij.nu

YES!!!!

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

29 Augustus 2011 | Zuid-Afrika, Wilderness

Hoera, vandaag de uitslag van de examens. Ik heb voor de gehele opleiding een gemiddelde van 97,6%! Nu op naar de stage. Vanmorgen ontvangen we onze eerste clienten. Heb er reuze zin in.

Verder is er nu weer tijd voor leuke dingen in de vrije tijd. Gisteren heerlijk gelunchd bij Sirocco in Knysna, ik ga zo hardlopen en vanavond braaien bij Annemieke. Het feest na de examens was ook erg gezellig. Ik weet nu ook wat een Sowetan toilet is :-), nee ik ben niet ziek geweest, het is een shotje.

Deze week ook een fantastische zonsondergang gezien. De lucht was echt knalrood, helaas zijn de foto's nooit zo mooi als de realiteit.

Zo, ik ga weer van de zon genieten,

liefs
Linda

  • 29 Augustus 2011 - 13:21

    Yvonne:

    Gefeliciteerd Linda! Zeer mooi resultaat. Succes met de stage!

  • 29 Augustus 2011 - 16:19

    Bianca Liewes:

    Gefeliciteerd!

  • 29 Augustus 2011 - 17:52

    Joepie!:

    Gefeliciteerd, dame! Goed gedaan!
    Ik wist wel dat je het kon...
    Liefs uit Den Haag, x Remco

  • 29 Augustus 2011 - 19:09

    Caro:

    Arrrrgggghhhhh wat ben je toch een kanjer! Je hebt het verdiend, nu lekker feesten :-) xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Wilderness

Linda

Volg mijn belevenissen tijdens mijn verblijf van 5 maanden aan de Body Stress Release Acedemy in Rondevlei, Zuid-Afrika.

Actief sinds 17 Mei 2011
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 19703

Voorgaande reizen:

27 April 2011 - 26 September 2011

Linda in (de) Wilderness

Landen bezocht: