Walvissen, lekkage en bezoek! - Reisverslag uit Wilderness, Zuid-Afrika van Linda Heskes - WaarBenJij.nu Walvissen, lekkage en bezoek! - Reisverslag uit Wilderness, Zuid-Afrika van Linda Heskes - WaarBenJij.nu

Walvissen, lekkage en bezoek!

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

18 Juli 2011 | Zuid-Afrika, Wilderness

Zo heb ik weinig bijzonders te melden en ineens is alles anders. Vorige week woensdag stroomde heet water ineens van alle kanten het dak af en door het plafond rechtstreeks in de grote slaapkamer. Dus wij alle potten en pannen uit de kast gerukt om het water op te vangen, dat lukte een beetje. Zade, onze huisbazin, was die ochtend vertrokken voor 2 weken vakantie… Toch maar hulptroepen opgetrommeld. De geiser, die boven de slaapkamer op zolder stond was kapot. Het plafond was inmiddels ook gedeeltelijk naar beneden gekomen dus je kon bijna zwemmen in de slaapkamer. Sindsdien slaap ik in de huiskamer. Als het goed is donderdag alles weer in orde, haha this is Africa!

Donderdagmiddag kwamen Marjan, Andre en Roos hier aan. Helemaal leuk! Het is ook al 1,5 week stralend weer dus ze boffen (en ik ook) zo midje winter. Vrijdag uit school zijn we naar Buffels Baai geweest en zaterdagochtend een weekendje op pad naar Plettenberg Bay, walvissen spotten. Nou dat is gelukt! Zaterdagmiddag een schitterende wandeling gedaan op Robberg Island. Toen we aan kwamen rijden lag de walvis al op ons te wachten. Verder ook honderden zeehonden en zeeleeuwen daar. Overnacht in een hele leuke cottage, zondag voor Roos naar Monkeyland en ’s middags weer walvissen spotten. En nu echt! Het duurde even maar uiteindelijk heb ik er een zelfs 2 x een bommetje zien maken, heel indrukwekkend om dat in het echt te zien. En ik denk dat ze gelijk met ons vertrokken zijn gistermiddag want vanmorgen lagen er dus 2 bij ons hier in Wilderness in zee. Fantastisch, tijdens het ontbijt zie ik walvissen. Vanmiddag waren ze er weer. Helaas nog geen spectaculaire foto’s, ik ben al blij als ik ze zie.

En de studie gaat natuurlijk ook gewoon door. Het wordt steeds drukker met vakken als clientmanagement, communicatie en uiteraard het aanleren en verfijnen van nieuwe technieken. Het is echt super gaaf. Nu nog die praktijkruimte in Wateringen vinden… alle hulp is welkom.

Plesier!
xl

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Wilderness

Linda

Volg mijn belevenissen tijdens mijn verblijf van 5 maanden aan de Body Stress Release Acedemy in Rondevlei, Zuid-Afrika.

Actief sinds 17 Mei 2011
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 19708

Voorgaande reizen:

27 April 2011 - 26 September 2011

Linda in (de) Wilderness

Landen bezocht: