Examen - Reisverslag uit Wilderness, Zuid-Afrika van Linda Heskes - WaarBenJij.nu Examen - Reisverslag uit Wilderness, Zuid-Afrika van Linda Heskes - WaarBenJij.nu

Examen

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

23 Juni 2011 | Zuid-Afrika, Wilderness

Ik heb mijn kabouter dronken achter gelaten in de greppel vanmorgen op weg naar de Academy. Het examen ging dus goed. Nu kan ik zelf aan de wijn!
xl

  • 23 Juni 2011 - 13:03

    Claudia:

    Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

  • 23 Juni 2011 - 13:04

    Anita:

    ???? Kabouter? Hebben ze die daar ook. Goed te horen dat het goed ging. Sprak Olga net, gaat ook naar Uta (totdat jij terug bent) en heeft ook goede resultaten! x

  • 23 Juni 2011 - 13:05

    Theo:

    Kabouter, dronken, greppel, zelf aan de wijn?
    Heb ik soms een verslag gemist of ben ik niet scherp vandaag!
    Ik heb Mario van hiernaast even kort aangesproken gisteren en hij heeft mij vertelt dat hij de plaatsen die vrijkwamen ook weer heeft ingevuld.
    Maar je had al contact met hem gehad had ik begrepen.
    We blijven verder kijken voor je. Die Anita die is echt helemaal aperelaxed geworden van die bsr behandelingen. Ik krijg ze gewoon echt niet meer kwaad!! nadeel is wel dat het regelmatig een zooitje is in huis en dat ik van de week een polstok nodig had om over de strijk heen te komen. Maar goed dat neem ik graag op de koop toe.
    Verder heb jij het volgens mij prima naar je zin daar. Hier ook alles verder zijn gangetje en we zijn al weer voorzichtig met de vakantie bezig. nog 3 weken en die gaan best hard.

    nou even een korte update en we spreken je snel weer.

    gr Theo

  • 24 Juni 2011 - 11:26

    Caroline:

    Oh zo'n heerlijk Zuid-Afrikaans wijntje .... lekker en geniet er van!
    Studiebol :-)
    xxx

  • 26 Juni 2011 - 20:43

    Herman Helmich:

    Cool, vet en superspannend natuurlijk
    zo'n trip door Zuidafrika.
    Met je armen wijd voor een prachtige oceaan, wie wil dat niet meemaken??
    uh, uh... hiero trouwens wel lekker weer nu, vet in de twintig.
    En by the way Lin, ben jij niet jarig vandaag.....JAAAAAAAAAAAAAAA
    gefeliciflapperd, wellicht breng je vannacht nog een toast uit met die dronken kabouter. groeten Hrm

  • 29 Juni 2011 - 09:20

    Herman Helmich:

    Ha Lin,
    Leuk natuurlijk iemand feliciteren met zijn verjaardag, beetje jammer dat het twee maanden te laat is...(ik zie je al hoofdschuddend je wenkbrauwen fronsen). Kwam daar gelukkig zelf achter, dat dan weer wel.
    Sta gewoon iets te veel en te lang te werken de laatste weken. Effe wat extra geld binnenharken voor mijn vakantie op het altijd exotische TEXEL. Geen leeuwen of springbokken daaro, maar wel lekkere lammetjes en grijze garnaaltjes.
    Hartelijke groeten Hrm

  • 01 Juli 2011 - 19:36

    Els:

    deze snap ik zelfs niet.
    ik verwacht natuurlijk wel weer een goed verslag van je vakantie: met mooie foto's
    els

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Wilderness

Linda

Volg mijn belevenissen tijdens mijn verblijf van 5 maanden aan de Body Stress Release Acedemy in Rondevlei, Zuid-Afrika.

Actief sinds 17 Mei 2011
Verslag gelezen: 1755
Totaal aantal bezoekers 19685

Voorgaande reizen:

27 April 2011 - 26 September 2011

Linda in (de) Wilderness

Landen bezocht: