Hiken, Knysna, Mosselbaai... - Reisverslag uit Wilderness, Zuid-Afrika van Linda Heskes - WaarBenJij.nu Hiken, Knysna, Mosselbaai... - Reisverslag uit Wilderness, Zuid-Afrika van Linda Heskes - WaarBenJij.nu

Hiken, Knysna, Mosselbaai...

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

29 Mei 2011 | Zuid-Afrika, Wilderness

Oh ja en ook nog studeren uiteraard. De tijd vliegt! Nauwelijks tijd (of zin) om mijn blog bij te houden. De opleiding gaat super, nog steeds door de weeks na school vaak oefenen op elkaar anatomie doen. Dat zal ook wel zo blijven. Over een aantal weken zal ik wel eens iets meer over BSR vertellen.
Wat is het toch een prachtig land, ik kan het blijven zeggen en kan alleen al van de autoritjes of wandelingen genieten. Wat een ruimte en een pracht. Vorig weekend heb ik in Wilderness een hike naar een waterval gedaan, we hadden een braai bij ons en verder weet ik het al niet meer. Alleen al daarvoor moet ik regelmatiger bloggen. Gelukkig heb ik mijn fototoestel als een soort geheugensteuntje.
Het was toch koud deze week, ik stond tijdens de lunch op school met mijn winterjas aan buiten. De winter is vroeg begonnen dit jaar zegt men. En iedereen is ook erg blij met alle regen.Vrijdags zijn we altijd om 1 uur klaar en dan is het weekend! We zijn meteen door naar Knysna gereden, een stadje hier circa ¾ uur vandaan. Prachtige rit, geluncht in het zonnetje bij de Knysna heads met nog 3 studenten en daarna Knysna bekeken. De volgende keer gaan we naar de zeehonden/leeuwen, je kunt hier ook mooi wandelen maar daar was geen tijd meer voor. Gisteren hadden we een luie dag. Het was heerlijk weer dus over het strand naar een hotel met fantastisch uitzicht en lekkere stoelen, boekje mee en genieten maar. Totdat 2 uur later het weer ineens omsloeg. Hevige storm, de stoelen vlogen alle kanten op en we moesten zelfs langs de weg terug lopen want op het strand was er een grote zandstorm waar we zelfs langs de weg last van hadden. Hihi, we kwamen verkleumd weer thuis aan.
Vandaag naar Mosselbaai met Tamara, Anouk en Annemieke, is hier een een uurtje vandaan. De baai met de rotsen is echt geweldig en wat een golven, mooi om te zien en te fotograferen. In een heerlijk visrestaurant geluncht en om 6 uur waren we weer thuis. Wat een leven hier…. Ik vergeet het bijna te melden, ik heb op de markt al een mooi schilderij voor in mijn praktijk gekocht, dank jullie wel voor dit mooie verjaardagscadeau! Nu nog een praktijkruimte in Wateringen om het op te hangen...
xl

  • 29 Mei 2011 - 21:13

    Caroline:

    Hey die LinniePinnie, wat heerlijk dat je het zo super hebt en dat je zo geniet, gaaf! Hier alles super, vorige week hebben Donna en Ginna 2 konijntjes opgehaald, helemaal leuk! Nog 8 te gaan, want in de tussentijd had moeder konijn weer een nestje met 6 konijnen. Ik heb hier een complete kinderboederij :-) Succes met je BSR en tot je volgende verhaal. Ik kijk er naar uit! Cx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Wilderness

Linda

Volg mijn belevenissen tijdens mijn verblijf van 5 maanden aan de Body Stress Release Acedemy in Rondevlei, Zuid-Afrika.

Actief sinds 17 Mei 2011
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 19707

Voorgaande reizen:

27 April 2011 - 26 September 2011

Linda in (de) Wilderness

Landen bezocht: